Ferie, HTM og Freestyle

Endnu en feriedag... Hmm, dem kan jeg rigtig godt blive vant til at have en af om ugen med alt det fantastiske, jeg kan nå at lave med hundene og samtidig tage den en lillebitte smule med ro.

Egentlig var planen træning i Mørkøv sammen med Liv, men det blev ændret i sidste øjeblik, så i stedet kørte Molly, Selma og jeg til pladsen i Smørum, hvor vi fik trænet HTM og Freestyle.

Selma og jeg fik trænet starter, programmet og nogle enkelte elementer, mens Molly og jeg fik trænet position og indtagelse heraf, og jeg fik trænet HTM-programmet uden Molly.





Det er pludselig blevet varmt igen, så vi kunne ikke træne helt så længe som forventet, men sådan er det, og lidt har også ret.
Der skal på den anden side også gerne være lidt energi tilbage, til når vi skal af sted til Nose Work lige om lidt. 

Kommentarer

Populære opslag