Feriedag - gotta love those days!

Den ugentlige feriedag startede med Nose Workplanlægning hos Aino, og fortsatte i Undinehallen, hvor jeg trænede kort med begge tøser - kortere med Molly end med Selma, da Molly og jeg skal på Fri ved Fod - motivation hos Anja i aften.

Da vi også trænede i går aftes, var det egentlig bare en opfølgning på det, jeg havde planlagt i dag.

Med Selma fortsatte jeg starterne fra bur, og jeg fik optimeret måden at stille det på, komme ind og ud osv. Derefter gik vi programmet inkl musik og kostume, inden vi sluttede af med en gang motivation med også både musik og kostume.




Inden jeg tog Molly på, gik jeg selv HTM-programmet 5 gange for at få det ind i kroppen, og det begynder uden tvivl at hjælpe på det.
Derefter gik jeg det det en enkelt gang med Molly, inden vi også lavede en masse motivation med musikken tændt.

En lillebitte omgang Nose Work blev det til, da vi kom hjem - et enkelt beholdersøg med anis, og et indesøg med lavendel - og SÅ er der ellers ro på indtil afgang.




Gotta love those days!!!

Kommentarer

Populære opslag