Intensitet så det batter!!

I går tog tøserne og jeg i Undinehallen for at træne sammen med Liv og krøllerne, og hold da op en træning!

Selma og jeg arbejdede med nogle af de ting, vi havde arbejdet med sammen med Bianca, og lige sådan gjorde Molly og jeg, og Liv og jeg genoptog vores aftale om at starte hver træning med forstyrrelsestræning - den havde vi helt glemt!

Miljøtræningen af Selmas start kombinerede vi med forstyrrelsestræningen, og det var en fed ny vinkel på det. Til at starte med syntes Selma, det var noget mærkeligt noget, men der gik ikke ret lang tid, før hun fandt ud af, hvad det var for en leg, vi legede, og hun var megasej.
Derefter trænede vi frontpositionen og follow, som vi havde gjort dagen forinden med Bianca.

Molly har jeg ikke oplevet så glad, så intens og så på længe!! Hun var i dén grad i hopla fra start til slut, og det på trods af, at vi næsten "kun" trænede positioner - tænk at man kan få så meget intensitet med så lidt bevægelse. Det er ret vildt at opleve, og endelig har jeg fundet ud af, hvad det er, HTM kan! ❤️
Inden vi arbejdede med positionerne, trænede vi lidt forstyrrelser, men Liv kunne glemme alt om at få forstyrret Molly - hun ville bare tilbage, hver gang jeg kastede godbidden væk! SÅ FEDT!!!
 
Det var en relativt kort træning med begge tøser, men den var superfed og intens!




Samtidig har jeg besluttet at tage Mollys FS1-program frem igen for at se, hvordan hun reagerer på det, og det glæder jeg mig rigtig meget til.


Kommentarer

Populære opslag