En helt perfekt aften med Sortlingerne, HTM og Freestyle

En hyggelig aften med tøserne i Undinehallen er, hvad det er blevet til i dag.

Selma og jeg fik trænet starter fra buret, vi gik hele programmet i næste pas, og vi var helt og aldeles flyvende! Jaja, der var missere hist og pist, og der er ting, der kan forbedres, men følelsen var det helt rigtige - masser af energi, glæde og grin, præcis som det skal være, og jeg glæder mig til at komme i ringen med hende på lørdag 💜




Molly og jeg trænede positioner, link, start, slutning og FS1-programmet, og også hun var fuldstændig i hopla 💖
Også Molly og jeg skal i ringen på lørdag, men der er lige et par beslutninger og prioriteringer, der skal på plads inden da.




 En helt perfekt og tophyggelig aften med de allerbedste sortlinger.

Kommentarer

Populære opslag