Set goal - make plan...

I går var Molly og jeg til HTM/Freestyletræning hos Anja - alt for længe siden sidst, men dejligt at være tilbage!

Vi var adviserede om, at vi skulle medbringe noget at skrive med og på og fik præsenteret følgende opgave:

  • Skriv 3 mål
  • Opsæt delmål og refleksioner
  • Lav et specifikt mål til hver træningsgang i dette forløb.

Målene skal være realistiske og målbare!!!

Jennifer og jeg, der blev målmakkere, fik en rigtig god snak om emnet, og fik hver især defineret et mål til næste træning - resten skal vi arbejde videre på hjemme.

  • Mål til d.15/10-2018: Molly og jeg kan gå 2 "perfekte" meter i Kung (P1) frem, til højre, bagud og i Fu (P3) frem
  • 12/11-2018:
  • 17/12-2018:

Jeg er SÅ klar til at sætte mål og lægge planer for vores træning, og eftersom vi har sadlet om - i hvert fald for en stund - er det også på sin plads at få det gjort, så det var en meget velkommen og relevant øvelse at blive sat til.




Resten af fællestiden gik med en øvelse i at finde ud af, hvornår hunden er mest klar til at fortsætte arbejdet efter belønning. Jeg fik igen bekræftet, at det allervigtigste for Molly er, at jeg er det rigtige sted energimæssigt og signalerer til hende, at vi har styr på det - så er næsten alt andet ligegyldigt.

Min individuelle tid brugte jeg på HTM og udelukkende HTM... Hvem skulle have troet det?!
Jeg gik mit program en del gange uden Molly for at få styr på retninger, slutningen, clues i musikken osv, og jeg kan mærke, at det bliver godt!
Derefter kiggede vi lidt på position, bevægelse og mit benarbejde, som jeg kan mærke, jeg skal have fuldstændig styr på og automatiseret, før jeg skal have Molly med.

Jeg glæder mig helt vildt til at se, hvor denne nye vej fører hen.


Kommentarer

Populære opslag