Endnu en skøn ferie- og træningsdag

Endnu en skøn feriedag startede på træningspladsen i Smørum, hvor tøserne fik en løbetur, inden vi kørte til Undine for at træne med Anja.

Selma og jeg lagde ud med at køre programmet igennem et par gange for at få belønnet og motiveret yderligere inden søndag, inden Molly og jeg trænede positioner, links, rally skift, skiltet rundt ind mod fører og bamse med apport.
Follow og front fik vi kigget på igen, og med en lille justering i followen, er vi klar til at påbegynde bevægelse, så det skal vi have kigget på de kommende dage.




Da vi kom hjem, satte jeg et køretøjssøg op, da det egentlig var meningen, vi skulle have trænet det i mandags, men da pigerne var trætte efter kiropraktik og træning hos Katie droppede vi det der.
Efter vores sidste køretøjssøg havde jeg besluttet, at jeg ville prøve at få lidt mere fokus på ved at sætte en masse kilder op, og sådan blev det: 8 kilder blev sat op på Berlingoen, og efter et par timer tog vi dem.
Både Molly og Selma fandt begge 6 af dem i første gennemløb og de sidste 2, da vi tog en gang mere og gik modsat. Dog ikke de samme 6... Konklusionen var, at der var langt bedre fokus end sidst, så nu skal vi bare have lavet nogle flere køretøjssøg.





Resten af dagen er gået med at få nedbragt lidt af to-do listen, og i morgen gør vi endnu et indhug!

Kommentarer

Populære opslag