Selmas mandags hold - HTM & Freestyle

I går startede Selmas nye HTM & Freestyle mandagshold hos Anja op - det nye er holdsammensætningen, antallet og mængden af fællestid, ellers er konceptet, som vi kender det.

Fællestiden bød på forstyrrelser , skift i intensitet og starter - virkelig fede øvelser og erkendelser om, hvad forstyrrelser gør for/ved mig.
Umiddelbart er jeg god til at lukke forstyrrelserne ude, de generer mig ikke, jeg bliver hverken irriteret, stresset eller hektisk, men til gengæld kommer jeg bagud - jeg får afgivet signalerne for sent. Det var en superfed erkendelse, som jeg overhovedet ikke var klar over, men som nu er til at arbejde med.

I den individuelle tid valgte jeg at arbejde med:
  • FOLLOW: Billedet, indtagelse og plan for opstart af sidelæns bevægelse
  • FRONTPOSITION: Billedet, indtagelse og plan for opstart af sidelæns bevægelse
Fuldstændig som jeg planlagde efter vores spontane træning i lørdags.




Jeg har desværre alt for lidt tid til HTM og Freestyle i øjeblikket, men det hjælper at være helt skarp på, hvad jeg skal træne, og så skal vi nok få rykket på det! 
Uanset hvad var det endnu en virkelig fed træning - jeg kører aldrig hjem fra vores mandagstræninger hos Anja uden at få en masse med hjem.

Kommentarer

Populære opslag