Topfed tirsdagstræning

I går tog tøserne og jeg et par timer i Undine for at få trænet på noget af det, Anja gav mig med hjem i mandags, og for at komme videre med nogle af de nye ting til Selmas program.

Selma og jeg fik i den grad hul på noget af det nye, da vi fik sat bevægelse på frontpositionen, og followen er der kommet noget mere længde på. Samtidig prøvede jeg at sætte bakke og sidelæns sammen - der mangler lidt kontrol og skarphed, men eftersom det var første forsøg, var jeg godt tilfreds med den!!
Derudover fik vi kigget lidt på heelpositionen, som vi talte om til træningen i lørdags, og jeg fik både et pænere billede OG sidelæns bevægelse på!!

Både Selma og jeg var yderst tilfredse efter det træningspas.




Molly og jeg startede som altid med lidt motivation og leg, og det er helt fantastisk at se, så glad hun er blevet for at lege!!
Vi fik nørdet lidt i heelpositionen, før vi gik til det, der egentlig var det primære fokus i vores træningspas: At komme i gang med bevægelse til musikken, at registrere og acceptere skævheder og at trække vejret imens!! Det var ikke nemt, men det gik faktisk over al forventning, og jeg kan nu mærke, at jeg skal have styr på timningen i starten af programmet, for at den del ikke generer mig - det er absolut fremskridt, at der er plads til det nu!




Endnu en fed, fed træning, hvor jeg kørte hjem med trætte hunde og armene over hovedet!

Kommentarer

Populære opslag