We can do it!!

Efter en relativt tidlig dag på studie, havde jeg tid til at tage i Undine, hvor vi mødtes med Lonni for at træne med hende og Morgan.

Selma og jeg fik taget hul på de store cirkler/omkring i fredags sammen med Johanna, så dem glædede jeg mig til at få fingrene i igen, så jeg ikke endte med at glemme fremgangsmåden, hvis der gik for lang tid, før jeg fik prøvet alene - det var ikke fordi, der var den store fremgang, men jeg fik øvelsen i hænderne og ind i kroppen, og det var det vigtigste lige der.

One fik jeg trænet videre på, og den er faktisk allerede på verbalt signal, hvilket jeg egentlig synes, er ret sejt.

Frontpositionen trænede vi også - i både stilstand og bevægelse, inden vi gik videre med step, som Selma er blevet megasej til på ingen tid.

Molly købte jeg en badebørste til i går, og jeg fik lige kort testet, om hun kunne holde dem i munden, samtidig med, at hun lavede andre adfærd.


Det kunne hun!
                                                                                              
Bevægelse til musikken (eller starten af programmet) samtidig med, at jeg husker at trække vejret, fik vi trænet, mens Lonni hjalp med musikken (Jvf træning hos Anja sidste mandag) Det gik ok, men det er svært at acceptere skævheder, og det der er værre, uden at gå ind og hjælpe med en godbid, men vi gjorde det!!! Og vi skal nok komme i mål!!!

Kommentarer

Populære opslag