Spontan HTM- og Freestyletræning

Dagen startede med guldbryllup hos min moster og onkel, eller rettere på en café i Helsinge, hvor vi var inviteret til brunch, og derfor havde jeg ikke kalkuleret med at komme af sted for at træne i Undine i dag.
Men da hallen var ledig og chancen bød sig, greb jeg den og tog af sted med alle tre tøser, da Camille gerne ville med. Det var ikke fordi, jeg rent træningsmæssigt kom så meget videre, men status- og planlægningsmæssigt gjorde jeg, og jeg er nu fuldstændig skarp på, hvad jeg har brug for hjælp til, når Selma og jeg skal til træning hos Anja på mandag - og Liv har klippet vores nye musik, så det også er klar til på mandag!

Vi skal have fokus på følgende på mandag:
  • FOLLOW: Billedet, indtagelse og opstart af sidelæns bevægelse
  • FRONTPOSITION: Billedet, indtagelse og opstart af sidelæns bevægelse
  • BAKKE: Markante og skarpe stop
  • STOR CIRKEL: Opstart 
 Alt sammen med henblik på at få lagt en plan for den videre træning.




Molly og jeg fik arbejdet videre på skift af signaler i positionerne, og de begynder vist efterhånden at sidde der.




Alt i alt en rigtig god, relativt kort og hyggelig spontan træning. Nu lader vi op til i morgen, hvor vi skal på kursus i de nye rallyskilte hos Johanna.

Kommentarer

Populære opslag