Ude af comfort zone

Træningen hos Anja i går startede en anelse hektisk, da jeg havde taget fejl af tiden, og derfor kom Molly og jeg ½ time for sent...

Det fritog os dog ikke for fællestiden, hvor vi hver især skulle vise vores program samt give og modtage feed-back... MEN JEG HAR JO IKKE NOGET PROGRAM!!! Anja mente, det var noget pjat, og jeg havde rent faktisk selv ønsket at blive skubbet lidt ud af min comfort zone - dét blev jeg i dén grad!!!

Derefter gik vi til vores challenge, hvor vi gav vi hinanden den musik, vi havde valgt til vores makker - jeg skulle give til Lonni, og Liv skulle give til mig.
Molly og jeg fik den fineste musik og den fineste begrundelse fra Liv, og jeg glæder mig til at arbejde med det.

I vores individuelle tid arbejdede vi (eller primært jeg, Molly var bare med..) med at trække vejret og få skuldrene ned, når Molly gik ud af position - megasvært!!
Min lektie til næste gang er at gå 40 sekunder af vores program, uden godbidder i hænderne, hvor jeg registrerer og accepterer, at Molly går ud af position, trækker vejret og  lærer at håndtere, at det er ok - det bliver ikke helt nemt, men vi kan godt!!




Det var en virkelig fed træning, men også hård og noget ud af comfort zone!

Kommentarer

Populære opslag