HMC rally skilte gennemgang

Molly, Selma og jeg var i går til et HMC-arrangement hos Johanna: Gennemgang af de nye rallyskilte, der kommer senere på året.
Efter informationsmødet hos DKK i onsdags, glædede jeg mig rigtig meget til at få arbejdet med de nye skilte - der er mange nye og ret sjove blandt dem, og det fedeste er, at niveauet er steget, og jeg har rent faktisk fået lyst til at træne rally sådan "rigtigt" nu, fordi det pludselig kræver noget mere.

Vi havde en supergod, hyggelig, informativ, inspirerende og motiverende eftermiddag/aften, som bød på en blanding af teori og praksis, og jeg havde mulighed for at arbejde med begge tøser.

Udover at få arbejdet med skiltene, fik jeg lavet en træningsplan for Molly og Selma, og den er heldigvis nogenlunde ens for dem begge.
Eftersom højrehandling allerede introduceres i begynderklassen, når de nye skilte kommer, bliver vi nødt til at få kigget på det, vi skal have styr på skift bagved, og vi skal have to nye positioner, indtil vores heelwork positioner er på plads og klar til at komme ind på rallybanen, for det er slut med at sidde ned pr. default, som vores nuværende plads position betyder - der er masser at kigge på, og det bliver fedt!!!



Kommentarer

Populære opslag