Anderledes end planlagt er ikke nødvendigvis skidt - brainstorm og forstyrrelsesdufte

I går blev ikke helt som planlagt, men på alle måder alligevel en rigtig god dag, der startede med HTH/FS Johanna med Selma.

Med Selma vil sig at Selma var med i bilen... Vi fik brainstormet på vores kommende FS2-program, vi kom vidt omkring, og vi landede på et sted, hvor der lige skal ændres lidt i musikken, og så skal der ellers findes historie, rekvisitter og kostume.

Selma blev kompenseret for den manglende træning med en svømmetur på vejen hjem, så alt var godt.




Træningsaftalen med Molly blev aflyst, og jeg besluttede at tage hjem og skrive opgave, men da mine forældre kom forbi blev det udskudt et par timer.

Det blev det gjort, den blev færdig, og jeg fik uploadet den 1½ døgn før tid, hvilket føltes ganske befriende! Derefter fik jeg ryddet op i bilen, inden jeg fik trænet Nose Workforstyrrelsesdufte med både Molly og Selma.
Endelig havde jeg fundet noget, de syntes, var meget interessant, så jeg kunne få lov at arbejde med det - frisk kaninskind, gåselort, rådne strandskalder, død fugl og oksebouillon var nogle af de rigtig gode.




Jeg elsker at se analysen og beslutningsprocessen, mens forstyrrelsesduftene undersøges, og ikke mindst at se halen, når målduften findes. Så nørdet og så fedt!!

Kommentarer

Populære opslag