Lærerig tirsdagstræning

Liv og jeg havde en aftale i Undine i går - dog uden Molly, da hun inden da var til behandling og træning hos Katie.
Lidt ømhed i højre side af bagparten, men ellers fit for fight og megasej til træningen som altid - og så det nye, der blev sat på.

Så planen var udelukkende at træne med Selma, men også at bruge tid på at lave første udgave af Mollys HTM1-program.

På den måde blev hele den første time brugt på, at Liv gik program uden hund, og at vi derefter fik kigget på Mollys program. Jeg er endt ud med en version, som jeg er ganske godt tilfreds med, og som kommer til at danne udgangspunkt for træningen hos Anja på mandag.

Det hører virkelig til sjældenhederne, at Selma og jeg ikke har god træning, men det havde vi ikke i går... Normalt er tempoet og drivet højt, men kontrolleret - i går var det hele bare eksplosivt og ukontrolleret, og det var egentlig ligegyldigt, hvad vi lavede.
Vi fik trænet lidt på vores øvelser til challenging Chains, lidt bakke op på targets og selfieøvelsen, men intet af det blev rigtig godt, så vi stoppede i stedet.

Var det en god aften alligevel? Ja, det var det! Version 1 af Mollys program kom på plads, træningen med Selma var læring til mig om, at der har været for lidt træning de sidste par dage, og for lang tid i bilen, inden det var hendes tur, det var superhyggeligt, og Liv og jeg fik vendt en masse ting - det kan man da kun være glad for!



Kommentarer

Populære opslag