En begivenhedsrig dag med eksamen, træning og foredrag

En begivenhedsrig dag er ved at være slut: 
Først afsluttende jeg specialefaget “Administration på skoler og børne- og ungeområdet” med mundtlig eksamen og et 12-tal. Det var en supergod eksamen og en god oplevelse.

Dernæst havde sortlingerne og jeg havde en supergod træning med Liv og de bedste krøller i Undine, hvor jeg havde booket 3 timer.

Selma og jeg arbejdede med flere af øvelserne til Challenging Chains: Slalom mellem stole, skubbe bil ind i kasse og samle sko op og smide den i opvaskebalje samt lidt bakke til bagbenstarget.
Molly og jeg fik arbejdet med heel i løb (stadig svært), mod og billedet i close, inden vi talte lidt om idéer og rammer for Selmas klasse 2 program.

Overblikket over vores træning er blevet meget bedre, efter jeg er begyndt at bruge tjekskemaerne fra vores planlægningskursus, og det er ved at være tid til at lave nye, så det skal jeg have kigget på en af de nærmeste dage.

Aftenen har stået i Nose Workens tegn og et spændende foredrag med Stacy Barnett om færtteori.
I morgen og onsdag er jeg med som observatør på Nose Workkursus - også med Stacy Barnett - resten af ugen bliver heller ikke kedelig!! 





Ferie, hundetræning, nørderi og godt selskab - LIFE IS GOOD! 

Kommentarer

Populære opslag