Little Miss Awesome til Nose Workprøve på Garbogaard

Selma og jeg var til NW-fyraftensprøve på Garbogaard tirsdag aften, og hun var intet mindre end FANTASTISK! Så lækker at arbejde med 💜💜💜
 
Vi havde begge den ro og fokus i søgene, som jeg hele tiden arbejder hen mod, vores nye opstarter virkede, alt gik op i en højere enhed, og jeg nød hvert sekund af tiden i de fire momenter med hende ⭐⭐⭐

Vi startede med beholdersøg hos Hanne, hvor der var to dufte. Selma fandt hurtigt pizzakassen med lavendel, og derefter søgte hun fint videre, indtil hun kom op i bagerste højre hjørne, hvor hun søgte opad langs væggen. Jeg var ikke i tvivl om, at hun arbejdede med duften, at den var tæt på, og at den var i en af beholderne med sugerør på den adfærd, hun havde. Hun fik arbejdet sig flot ind på den og markerede også den med eukalyptus.




Derefter indesøg hos Hanne. Relativt hurtigt fandt Selma den tilgængelige lavendelkilde og markerede den. Derefter søgte hun rigtig fint videre, var oppe og var rundt over alt. Da tiden løb ud var hun oppe på bordet, som eukalyptuskilden var placeret over i 160 cm højde. Hun var få cm fra selve kilden, var ved at indkredse, og havde sandsynligvis markeret den få sekunder efter, men pyt med det! Hun arbejdede SÅ flot og fokuseret, jeg havde is i maven og meldte ikke fundet, selvom jeg var ret sikker på, at den var deroppe, så jeg kunne ikke være mere tilfreds også med det søg.




Udesøget hos Aino var også en kæmpefornøjelse. Igen arbejdede Selma SÅ flot. Hun fandt hurtigt den første tilgængelige lavendelkilde, og derefter viste hun hurtigt, i hvilket område den næste var. Ret hurtigt fik jeg en indikation af, at den var utilgængelig, sådan som hun arbejdede. Hun var oppe, hun var henne, hun var rundt, og da hun til sidst hoppede op på den høje pallestak, besluttede hun sig for at markere den utilgængelige eukalyptus ovenpå. Jeg var helt høj efter det søg!!





Det sidste søg var køretøjssøget, og også her fandt hun hurtigt første kilde, blev belønnet, vi gik ind, og hun gik hen og markerede anden kilde lige så fint.


 


Jeg var ved at revne af stolthed og glæde på vej tilbage til bilen!! Min FANTASTISKE lille SuperSelma havde arbejdet helt uovertruffent, og vi havde haft det fedeste samarbejde! 💜⭐ Så bliver det bare ikke bedre!

Vi fik 7 ud af 8 søg (85 point og 0 fejl), og som bonus blev vi samlet nr.3, nr.1 i beholdersøg og nr.3 i indesøg men intet slår den fantastiske følelse af at arbejde sammen med min helt igennem awesome lille SuperSelma.



Tak til dommerne, Aino Pedersen og Hanne F. Nielsen, for gode søg, til tidstagerne, Liv Elmark og Tina Gamst, meddeltagere for godt selskab og Annette Klink Dalgaard for en god og veltilrettelagt prøve.

Jeg glæder mig allerede til vores næste Nose Workprøve, som er i Odense d.10.juni.

Kommentarer

Populære opslag