Challenge og nyt program på vej

HTM og Freestyledag ligger normalt om mandagen, men ikke desto mindre var Selma og jeg til sidste gang på nuværende hold hos Anja i går. Vi fortsætter naturligvis på næste hold.

I går skulle vi vise vores challenge: Vi skulle fortolke og lave et program til den musik, vi havde fået tildelt. I mit tilfælde Halseys "Castle"




Jeg synes, musikken er superfed, og jeg glædede mig virkelig til at arbejde med den, da jeg fik den. Jeg har hørt den igen og igen uden at blive den mindste smule træt af den, men også uden at kunne få lavet et program. En overgang overvejede jeg at bruge musikken i en lidt anden variant til mit kommende FS2-program, men desværre er den for langsom. Først forleden dag fik jeg en idé til et program, som vi fik vist i går, som planlagt.

Efter vores challenge var planen, at vi skulle gå vores program uden belønning, men eftersom jeg ikke har noget program, improviserede vi til udkastet til vores kommende musik, og selvom jeg ikke havde nogle ting på plads, føltes musikken stadig rigtig til os.

Den individuelle tid brugte vi på at brainstorme tema, stemning mm til vores kommende FS2-program. Vi er langt fra i mål, men vi kom et godt stykke, og jeg GLÆDER mig til at komme videre med det!!!

Kommentarer

Populære opslag