I sne og slud...

Som i går stod den i dag på rally i sne, regn og blæst, denne gang 3 timers træning hos Anja.
Først 1 times rally med Molly, derefter 1 times fri ved fod med Selma og til sidst 1 times fri ved fod med Selma.

Det var sidste gang på de hold, og vi var ikke ret mange på nogle af holdene, så vi fik ren individuel tid:

På rallyholdet kiggede vi på status med rundt ind mod fører og skift bagved, og vi talte om at få styr på højrepositionen, inden vi kiggede på synkron vendinger og tulipan.
Molly og jeg skal alligevel have højrepositionen på plads til HTM, og eftersom det nu begynder at irritere mig, at den ikke er der, blev jeg enig med mig selv om, at vi må gøre noget ved det.

 


Fri ved fod med Selma var næste hold, og her kiggede vi primært på godbidsforventningen, fordi det er det, der driller os i forhold til at få ro og stabilitet på hovedet, så det skal jeg lige have styr på, så vi kan komme videre.

Molly fik også sin tur på fri ved fod-hold, og her fik vi lagt en plan for fire positioner:
  • Heel: Arbejde på at gå mod
  • Fu: Fortsætte arbejdet med at komme af med godbidderne
  • Højre: Fortsæt i billedet og rundt
  • Close: Startes op
Så nu er der også en god plan her, og så skal der bare trænes løs!

Da vi kom hjem, gik pigerne omkuld, mens jeg fik ordnet en masse praktiske ting, inden Selma og jeg fik kigget på Match to Sample, hvor vi kom i gang med koblingen.

I morgen er det Nose Workdag!!

Kommentarer

Populære opslag