Planlægning er min nye ven - eksamensopgave not so much...

Denne uge har været præget af træning, prøve, travlhed og en sjat dårlig samvittighed og pres over en eksamensopgave, der tilsyneladende ikke skriver sig selv, selvom jeg har gjort et ihærdigt forsøg på at få den til det - den skal afleveres tirsdag kl.12, og jeg ved ikke helt, hvornår jeg skal få den skrevet færdig, da weekenden som vanligt er booket godt op, men det ordner sig nok alligevel.

At jeg har fået trænet både godt og effektivt denne uge, tilskriver jeg mine nye planlægningsvaner, som jeg har taget med mig fra kurset "Planlæg din træning" hos Anja og Johanna, så jeg har faktisk fået trænet både 6+ med Lonni, HTM, tricks, adfærd til Challenging Chains og rally.




Udover opgaveskrivning i aften, er det planen at få trænet lidt på Match to Sample med Selma - Molly skal have fri, da hun skal med til Roskilde i morgen, hvor vi skal debutere med vores 6+.
Det er mere end 1½ år siden, vi har været i HTM-ringen sidst, så jeg er spændt på, hvordan hun klarer det, men jeg glæder mig også rigtig meget!

Søndag skal jeg til HTM/FS-træning hos Johanna. Egentlig er det Mollys tid, men jeg tænker, at jeg konverterer den til Selma af flere årsager: Jeg vil gerne vende tanker om kommende FS2-program med Johanna, Selma har fri lørdag, og jeg har en anden træningsaftale med Molly søndag eftermiddag.

En ting er sikkert: Det bliver en god weekend!

Kommentarer

Populære opslag