Stacy Barnettkursus - dag 1 + det løse, men lækre

Dagen i dag startede med Nose Workkursus med Stacy Barnett hos Powerdog, hvor jeg var med som observatør - eller i virkeligheden startede den før.

Jeg havde nemlig en rolig og lang morgen med god tid til både at nyde kaffen, ordne vasketøj og træne med pigerne inden afgang - sjældent og meget værdsat.

Til at starte med lavede vi bare lidt sjov med potentielle rekvisitter, holde fast- og samle op-træning, inden jeg gik lidt mere systematisk til værks og fik trænet Match to Sample med 3 genstande med Selma. Til at starte med var det svært, men min fornemmelse er, at der kom hul igennem - spændende at se ved næste træningspas.






Stacy-kurset startede med teori - både repetition og nyt, men alt sammen ganske spændende - inden vi gik ud og arbejdede praktisk med de 9 hunde der var med.
En ganske hyggelig og lærerig dag, der sluttede som prøvekanin til chakrahealing og med en smuk aftentur med pigerne.

I morgen er der endnu en dag på Stacykursus, inden Selma og jeg skal på kursus i motivation, timing og belønningsstrategi hos Anja - det bliver en god dag!

Kommentarer

Populære opslag