Friday Night Freestyle Fun

I går, fredag, var Selma og jeg til HTM/Freestyletræning hos Johanna.

Inspirationsøvelserne var de samme som sidst på Mollys hold, og efter opvarmning med fokusøvelse og vores “egne” øvelser, fik vi i gang med Say your prayers med et lille twist: Stræk opad.








Følge, som vi kiggede på til rally hos Johanna, fik vi en status på og fik input til den videre vej frem - det ender jo med, at vi en dag får et helt pænt følge, er jeg sikker på.

Til den individuelle tid havde jeg planlagt at kigge på to sekvenser i vores program og de tilhørende øvelser: At følge på flaske, bakke med stop og stå under gang, som jeg fik supergode input til, så vi er klædt godt på til at træne videre.
Da vi havde mere tid, valgte jeg at kigge på cirkle under gang, som egentlig fungerer fint, men jeg vil gerne have den endnu mere stabil og med større sikkerhed/mere fart - også her fik jeg gode og kreative input, som jeg simpelthen ikke forstår, hvor kommer fra... Det er en af mange grunde til, at jeg elsker vores fredagstræning hos Johanna - der er altid anderledes, krøllede og kreative løsninger og altid en vej til målet.

Kommentarer

Populære opslag