En helt almindelig ualmindelig mandag

Først et lille øv: Selma er begyndt at vågne omkring kl.4-4:30 hver morgen. Her skal hun ud at tisse, hvilket der vel ikke er noget at sige til, men hun vil bare ikke sove igen, når vi kommer ind fra haven... Det mønster må jeg se at få brudt, da det da ikke er til at holde ud, og det burde være muligt at få ændret den bettes døgnrytme - også for hendes egen skyld. Jeg må lægge hovedet i blød og lægge en plan!
Til gengæld er hun noget så dygtigt til at være alene hjemme! I dag var det fra kl.9 til 15, og det gik så fint.

Da jeg kom hjem fra arbejde lavede jeg et spor til Selma: 20 meter slæb med krondyrlever på fliser, og det gik bare supergodt! Hun startede med at slikke løs på fliserne ved sporstart, og da hun var færdig med det, begyndte hun stille og roligt bare at gå ud af sporet. Ikke en eneste gang stoppede hun op for at kigge op på mig for at søge hjælpe - så sejt! Så nu har jeg aftalt med Henriette, at jeg prøver med noget mere længde.

Derefter gik turen til Camilla, hvor jeg skulle hente den smukke tegning, hun har lavet af Dexter - Selma blev nusset og fik både slikket og bidt Camilla i næsen, inden vi kørte lidt op ad vejen, hvor vi stoppede op for at kigge på heste.






Så gik turen til Østrand i Karlslunde, hvor vi skulle kigge på bur til Renaulten. Her fik Selma hilst på en lille, sort labbedreng på 8 uger og ellers bare oplevet både butikken, omgivelserne og duftene.

Dagens højdepunkt for Molly og Selma var nok turens sidste stop ved Ishøj Strand - der er ikke så meget at fortælle, udover at de havde en fest og elskede det.

 








 

Kommentarer

Populære opslag