HTM og freestyle Summer Camp 2017 dag 3

Dag 3 startede en time tidligere end dag 2, og det var da også udelukkende udsigten til en fantastisk dag, der fik mig ud af fjerene kl.5.30 søndag morgen.

Dagens første træningspas var individuel tid hos Lina, og da det var tyndet ud i Gruppe 2, var vi heldige at få 14 minutter hver.
Som i min individuelle tid med Lucy var mit mål med dette træningspas at få Linas idéer til de ting, hun kommenterede til den uofficielle konkurrence på dag 1, og det fik jeg igen: Ligesom Lucy ville Lina også gerne se noget mere brug af skorstenen, og hun foreslog også, at Molly går rundt med forbenene oppe. Hun foreslog også, at Molly tager hatten af mig, smider den i skorstenen, og at historien får et humoristisk twist på den måde - en idé jeg virkelig godt kan lide, og jeg tror, det er den variant, jeg går med, men der er lige nogle ting og passager, der så skal tænkes om. Jeg kan dog mærke, at jeg er klar til at begynde at træne på lidt nyt, og nogle ændringer i programmet vil ikke genere mig spor.
Selve karakteren havde Lina ingen kommentarer til, da hun synes, jeg lever mig godt ind i rollen - dog kan jeg overveje, hvilket forhold, der er mellem os... Er vi arbejdskollegaer, kan kysset måske ændres til at hviske?
Igen et virkelig fedt træningspas, måske nok det jeg fik allermest ud af på hele campen - virkelig, virkelig fedt!


Molly did gooood

Molly har også styr på sig selv


Fællestræningen hos Lucy bød på en blanding af forstyrrelser, generalisering, nytænkning, bevægelse til musik og ageren hund - også virkelig spændende.
Her var Molly ved at være noget mat i sokkeholderne, så jeg valgte at tage Selma på til sidst.


Vi slapper af i solen


Hvilket var meget passende, da vi talte om at bakke, hvilket ikke er en af Selmas spidskompetencer.


Glad Selma fik også lov at være med hos Lucy


Efter frokost stod den på coretræning med Charlotte Frigast.
Her talte vi også om opvarmning af både hund og fører - noget jeg helt ærligt ikke praktiserer ret meget! 


Charlotte demonstrerer coreøvelserne


Efter afrunding og tak for denne gang skulle vi hjem - ganske tiltrængt! Men Neels bil ville ikke starte, så vi måtte iværksætte en redningsaktion. Eller rettere: Sandie agerede autohjælp, mens jeg lagde bil, batteri og lakridser til.


That´s what friends are for (Foto: Johanna Allanach)


Efter en rum tid var der strøm på alle batterier, lakridser i alle maver, og vi var klar til at forlade Sorø Sø Camping og Summer Camp 2017 - en helt igennem fantastisk oplevelse! Tak til Johanna Allanach og Anja Christiansen for at gøre det muligt ❤

Kommentarer

Populære opslag