Resultatet fra en skøn fotodag i maj

For nogle uger siden var Molly, Selma og jeg til en foto-session med Pernille fra PJH-photo hos Hougaard og Hund.

Resultatet er jeg - fraset min forstuvning - intet mindre end topbegejstret for 💖💖

Det var ikke nemt at vælge de 7 billeder ud, som hørte med i den "pakke", jeg havde købt. Faktisk var det umuligt, og jeg endte med at bestille 20 ud af de 89 billeder, jeg fik at vælge imellem.

Resultatet kan ses her:


❤ Molly ❤

❤ Selma ❤

På vej på eventyr (eller var det det klamme vandhul??)

❤ Bedste venner ❤

❤ Smukkeste sortlinger ❤

❤ Selma ❤

❤ Selma ❤

❤ Selma ❤

❤ Molly ❤

❤ Molly ❤

❤ Molly ❤

❤ Molly ❤

❤ Molly-Jumper ❤

❤ Molly-Jumper ❤

❤ Molly ❤

❤ Selma ❤

❤ Selma ❤

Nose working Molly

Nose working Selma


Nose working Selma


Tak til både Pernille og Tina for hhv billeder og muligheden.

Kommentarer

Populære opslag