Vi har fået det lækreste halsbånd fra TheWoofPack!

For kort tid siden var jeg så heldig, at vinde en konkurrence på facebook, og præmien var et valgfrit halsbånd fra TheWoofPack.


Billedet vi deltog i konkurrencen med (og med det gamle pink Ruffwear halsbånd)


Jeg valgte det lækreste nubuck Clic-Clic fuchsia halsbånd fra tyske Schröders Hund - det er lækkert blødt og imprægneret mod fugt, snavs og fedt, og jeg glæder mig virkelig til at bruge det rigtig, rigtig meget, for det er bare SÅ flot, det klæder Molly supergodt, og kvaliteten er toplækker!


Molly med sit nye halsbånd


Nu ønsker Mollys sig bare (eller er det mon mest mig?) den matchende hundesnor fra CLIC-CLIC - så smukt et sæt 💗

Det skulle vise sig at passe intet mindre end perfekt: Halsbåndet kom hjem, ligesom vi stod og skulle til fotosession med Pernille fra PJH-photo hos Hougaard og Hund i weekenden.

Det kom der blandt andet disse fine billeder ud af (Se alle billederne her):










Der måtte naturligvis også et nyt hundetegn til, og hvad var mere passende end et pink Red Dingo med hjerte og glimmer?


Nu med matchende hundetegn

Kommentarer

Populære opslag