Fedeste freestyletræning længe

Efter lang tids ufrivillig pause pga ukampdygtige biler kom pigerne og jeg endelig i Undinehallen igen i går, og vi havde den fedeste træning længe!!

Selma og jeg fik trænet efter vores nye regler, og det fungerede virkelig godt, så det glæder jeg mig meget til at arbejde videre med.
Samtidig fik vi prøvet min idé til slutposition af, og jeg er ret sikker på, det er den, vi kommer til at gå videre med, og til sidst fik vi nørdet lidt positionsarbejde, som vi desværre overhovedet ikke har arbejdet på siden, vi startede op sammen med Liv for små 2 uger siden.




Molly havde jeg ikke fået trænet videre på FS3-programmet med siden sidste træning for mere end 2 uger siden, så det var rigtig fedt at komme videre med det i praksis og ikke kun på papiret.


FP3-programmet på skrivebordet


Vi fik taget hul på en af de centrale sekvenser i del 4, som vi ikke tidligere har trænet på, da den også indeholder nyindlæring. Jeg bliver mere og mere overbevist om, at det bliver et virkelig fedt program, når vi en gang bliver færdige med det.




Virkelig, virkelig fed træning med sjov, ballade og masser af grin med de sejeste sortlinger.

Kommentarer

Populære opslag