SuperSelma 2 år

Sødeste, skønneste, sejeste, smukkeste, sjoveste SuperSelma bliver allerede 2 år i dag.
Det er helt vildt, så stærkt tiden er gået, jeg kan slet ikke forstå, at den lille tornado er blevet så gammel, og samtidig virker det som om, hun har været i familien altid.






Min lille Minimyre må vel betegnes som voksen nu, men hun er alligevel stadig min lille hundebaby 💜




Som verden ser ud lige nu, koncentrerer vi os om Nose Work og freestyle som det primære. Jagttræningen er p.t. lagt på hylden, fordi vi bliver nødt til at begrænse os lidt, men hvem ved, måske genoptager vi det en dag, ligesom jeg håber at kunne genoptage schweissspor en dag, hvis mine ankler kan holde til det. Rally og HTM kommer vi vel med al sandsynlighed til at snuse til på et tidspunkt, tænker jeg.

Det er egentlig lidt vildt at tænke på, hvad vi allerede har opnået sammen på den korte tid: 1.præmie på 400 meter/3 timers schweisssporprøve, 3.præmie på 400 meter/20 timers schweisssporprøve, bestået færdighedsprøve 1 og 2, 3 x 3.præmie i freestyle kl.1, NW1-titlen og retrieverklubbens brugsprøve.

Nu handler det på ingen måde om resultater, men om samarbejde, connection og at træne med den rigtige følelse, og her er vi rigtig godt på vej. Selma er på ingen måde Molly, og det er fint - det er godt, og det er lige, som det skal være, men jeg skal lære, hvordan jeg støtter Selma, hvordan jeg udfordrer hende, og vi skal i det hele taget lære, hvordan vi får det bedste ud af hinanden - fuldstændig som jeg har lært Molly at kende.

Selma og jeg er rigtig godt på vej, men vi har stadig masser at lære, og det glæder jeg mig til! Jeg glæder mig til træning, til konkurrencer, til ture og bare til at være og lære sammen med hende.

Dagen er fejret med nose work med efterfølgende sushispisning, og da vi kom hjem, havde Camille lavet lagkage med lilla glasur og et 2-tal 💜💜💜

Kommentarer

Populære opslag