Mollymusen 5 år

Min allerbedste Mollymus, min læremester, min Turbotøs, min bedste ven bliver 5 år i dag!




Time flies when having fun passer i dén grad på den tid, vi har haft sammen - det føles som om, Molly har været en del af vores liv altid, og samtidig kan jeg slet, slet ikke forstå, at hun allerede er 5 år!!! Og jeg kan ved gud heller ikke forstå, at det var mig, der ikke ville have hund for lidt over 5 år siden...

Det er helt utroligt, hvad Molly har lært mig, hvad vi har prøvet, og hvad vi har været igennem sammen. Jeg har fået en masse rigtig gode venner gennem Molly og vores træning, hun har åbnet mine øjne for en helt ny verden, og hun bliver ved og ved med at lære mig nye ting, min fantastiske lille læremester. Jeg glæder mig til at de eventyr, vi skal opleve sammen de næste mange, mange år.

Langt det meste af dagen i dag har jeg brugt på DRKs Grundinstruktøruddannelse, hvor Sanne Ammitzbøll har undervist i grundlydighed for hvalpe og unghunde, så fejringen af Molly måtte vente til, jeg kom hjem.

Fejringen kom til at bestå af Nose Worktræning herhjemme: Først 3 lavendelkilder sat op på terrassen, og dernæst en lille "skattejagt" med 8 eukalyptuskilder i haven:




Mine tanker bag den lille "skattejagt" var både at træne på nogle af de ting, jeg ved, er udfordrende, samt at se, om jeg kunne få nok struktur på søget til, at de tog alle kilderne i "rigtig" rækkefølge.


Molly

Molly

Molly

Molly

Molly

Molly

Molly

Selma

Selma

Selma

Selma

Selma


Det gik over al forventning, og både Molly og Selma var megaseje!!!


Selma nose workede, til hun blev grøn i hovedet

Molly blev træt


Sødeste Camille bagte PINK banankage, som vi fejrede en sovende Molly med over et spil Bezzerwisser - life is good!
 
I morgen står den på grundinstruktøruddannelse i DRK med Sanne igen...


Kommentarer

Populære opslag