Fridag = Freestyledag

Fridag betyder masser af træning!! Og jeg har længe glædet mig til at komme videre med freestylen, som har ligget lidt på hylden af forskellige årsager.

Undinehallen var derfor booket 3 timer her til formiddag, og vi havde en fantastisk træning!

Med Selma fik jeg trænet en masse små delmomenter, intensitet, fokus og positionsarbejde, og hun var intet mindre end fantastisk at arbejde med i dag - det lader til, at vores nye regler i træningen giver pote.


Skal vi ikke mere?!

Det var sjovt! Jeg kan godt lide den nye leg!!

Men også lidt trættende


Med Molly fik jeg trænet både del 1 og del 2 af programmet, nogle af de nye ting, og vi fik prøvet nogle placeringer af.
Derudover fik jeg gået programmet et par gange til musik uden Molly - jeg bliver hver gang overrasket over, hvor hurtigt 4 minutter rent faktisk går.


In the making...

Den ikke legende hund er blevet fan af patgummi og fleece


I morgen har jeg endnu en fridag, og vi tager derfor endnu en tur - jeg glæder mig allerede!

Eftermiddagen sluttede vi af med en god løbetur, inden jeg havde afslutning med mit trickhold, og der er nu fuldstændig ro i lejren ❤️


Inden himlen åbner sig-tur

Kommentarer

Populære opslag