Vi har ikke noget, vi skal nå, men vi skal huske at have det sjovt!

De sidste par gange, jeg har været i Undinehallen, har vi trænet Nose Work, hvilket i sagens natur har været fedt, men det betyder også, at det er længe siden, freestylen har fået opmærksomhed.
Jeg har manglet lysten til at træne på programmerne, og det har jeg lyttet til og undladt at træne, da det ikke ville føre noget godt med sig.

I går fik jeg taget lidt hul på træningen igen... Selma havde jeg ikke lyst til at træne hverken program eller elementerne til programmet med, så vi trænede i stedet for på nogle af øvelserne, der kommer i FP3. Jeg har ingen planer om at skulle op i færdighedsprøve 3 med hende foreløbig, men vi kan lige så godt så småt begynde på nogle af øvelserne, og det hyggede vi os gevaldigt med, hvilket er langt det vigtigste i forhold til der, hvor vi er lige nu. Eller i virkeligheden altid...


Indlæring af at gå rundt om genstand


Selma og jeg har spurgt Liv, om hun vil hjælpe os, så vi har planer om at begynde at nørde i noget helt nyt - bare for at lave noget andet i en periode!


Selma glæder sig til at lege med Liv


Molly og jeg fik trænet lidt på FS3-programmet igen, og sjovt nok synes jeg både, vi er kommet langt, men også at der er enormt lang vej endnu... Det er nok, som det skal være, og der er i hvert fald ingen grund til at forcere noget - vi skal nok nå det hele.

Starten træner vi med udlagt belønning, og det fungerer rigtig godt! De markante stop fungerer rigtig godt, og 8 tallet om mig og brønden fungerer rigtig godt!

Trækken på sækken er ikke på plads, men vi er helt bestemt rigtig godt på vej.




Spring over sæk mangler stadig noget fremadrettet bevægelse, men det skal vi nok få styr på. Der er nogle ting, vi ikke kan endnu, men det skal vi også nok få styr på, ligesom vi også nok skal få styr på de steder, hvor der er lidt usikkerhed i selve programmet.



Brønden er nu blevet opgraderet med maling indvendigt 


Vi tager en tur mere i hallen i morgen formiddag, mens de fleste andre tager til konkurrence i Hangaren - det er vi ikke klar til, så i stedet bruger vi tiden til at finde ud af, hvad vi skal bruge vores energi på til træningen hos Anja på mandag.

Kommentarer

Populære opslag