HTM, Freestyle, Ferie og god tid - den bedste kombi!

To dages HTM og freestyletræning i træk sammen med Lonni i hallen i Viby Sjælland var lige, hvad jeg trængte til efter 1 uges ferie på Bornholm og generelt meget stationære træning.
Der er meget, jeg ikke kan pga ankelskaden, men det er fedt at få trænet rigtigt på trods af begrænsninger.


Molly

Vilddyret Selma


Jeg fik primært trænet starterne med Selma - fire pas ud af fem er hjemme, og det er gået supergodt!! - positioner med begge to, og rundt om stol med Molly, mens jeg havde front mod Lonni. Det var uden tvivl svært for Molly i går, mens det var langt nemmere i dag - det er vildt, så meget hun havde rykket sig på bare én dag!

Efter træningen i går blev jeg enig med mig selv om, at det var på tide med en tur i IKEA - vi kan jo ikke træne positioner uden et spejl herhjemme i stuen!


HTM-himlen


De næste par dage står den igen på lidt mere ro og afslapning, da Molly skal til røntgen i morgen og kiropraktor på torsdag, men fredag går det atter løs med en træningsaftale med Liv - skøn måde at holde ferie på!

Kommentarer

Populære opslag