Nose Work - no more slobby!

Ready to take off:


OCD´en har det godt med sortering af NW-duftene


Planen var egentlig et par timer i Undinehallen, men da jeg vågnede orkede jeg ikke rigtig, og eftersom den stod på konkurrence lørdag og træning med Molly i dag, blev jeg enig med mig selv om, at det var ok at droppe det - i stedet valgte jeg at tage på tur og lave Nose Work i hhv Ballerup og Vanløse.


Detalje-/finsøg med anis


Jeg har for et stykke tid siden lovet mig, at der var NO MORE SLOBBY, så derfor var der selvfølgelig en plan med de søg, jeg satte op.
Først et detaljesøg, hvor jeg både fik trænet mit eget kropssprog, og både Molly og Selma fik sat farten lidt ned i forventningen om at finde noget hurtigt igen.


Endnu et detalje-/finsøg med eukalyptus


Endnu et detaljesøg, hvor vi fik trænet fuldstændig det samme.


Den er der!

Og der!


Vi sluttede af med et søg, hvor temaet var "forvent det ikke-forventede" med første kilde mellem de to første sten, næste var på skraldespanden, der ikke var på "ruten", men var placeret for at teste Obedience to scent (de tog den begge to!), næste mellem to brædder , og den sidste højt i træet.


Forvent det ikke-forventede med lavendel

Der oppe!!


Derefter var det ellers hjem og gøre klar til rykind af studenter, der var ude at køre i vogn.

Kommentarer

Populære opslag