Kvittering med kontant afregning


Jeg skrev i går aftes til Liv, mens jeg var til træning med Molly hos Johanna, at jeg havde brug for at blive presset lidt til træningen i dag, og at hun skulle holde mig op på, at jeg skulle vise hende hele vores FS3-program - også når jeg kom med dårlige undskyldninger.

På det tidspunkt, da jeg skrev, var jeg færdig med min individuelle tid, jeg havde fået et godt overblik over programmet, jeg var topmotiveret, og det gik op for mig, at 1) at vi skal vise programmet på fredag til konkurrencen, der åbner ballet til Summer Camp 2018, og 2) at vi, primært pga min ankelskade, ikke har lavet programmet i en måned.
Jeg vidste også, at når jeg her til formiddag stod i hallen i Viby Sjælland, ville jeg have 20 gode eller mindre gode undskyldninger for, hvorfor jeg ikke skulle vise hele programmet. Det var rigtig godt, jeg havde skrevet til Liv i går, så jeg ikke kunne krybe udenom, kunne jeg mærke.

Jeg lagde ud med Selma, som jeg udelukkende havde planlagt at miljøtræne/ lave starten med samt et ganske kort pas med follow - begge dele gik supergodt, og jeg har nu fundet noget, jeg skal have testet mht twisten og belønningsforventning. Men det bliver i morgen, når den igen står på træning sammen med Liv - denne gang i Undinehallen. Jeg er virkelig godt tilfreds med den del af træningen, og det er jo fantastisk, når der kvitteres med megafed adfærd for den energi, der er lagt i at miljøtræne starten.


Godt i gang


Jeg lagde ud med at gå FS3 programmet uden Molly, da jeg lige ville have styr på de nye retninger mm. Derefter hentede jeg hende ind og lavede programmet - det føles godt med selve programmet, men hold nu op, hvor hun syntes, det var svært - kontant afregning for den manglende træning!!!
Dvs jeg skal overveje, hvad jeg gør på fredag, og det har jeg træningen i morgen til at evaluere på. Der kommer den altså igen til at stå på program, men i bittesmå bider og med max belønning.

Kommentarer

Populære opslag