På jagt efter kæmper med Atto Minifinder

Forleden dag kombinerede vi luftning af hundene med jagt på en af "De glemte kæmper", og det viste sig, at Mollys Atto Minifinder GPS-tracker var ganske brugbar til det formål også.

Mens vi gik rundt på området i Rødovre, hvor jeg (eller rettere min telefon) er den blå prik, og Molly (eller rettere hendes GPS-tracker) er den grønne pil, opdagede jeg, at punktet hvor Søvnige Louis, en af de 6 glemte kæmper, ligger, var markeret på kortet. Så udover at kunne holde øje med Molly og vores rute, kunne jeg pludselig også holde øje med spændende ting i nærheden - det havde jeg ikke forventet, så det var en ret fed bonus.


På vej til Sovende Louis

Selma og Molly på Sovende Louis


Når vi en dag skal rundt og finde de andre 5 kæmper, skal Molly uden tvivl udstyres med sin Atto Minifinder - både af sikkerhedmæssige hensyn, men også for bedre at kunne finde kæmperne.

Kommentarer

Populære opslag