En god START på dagen - NM og rally

START!

Dagen startede med at se live streaming fra NM i Finland og derefter/samtidig trænede jeg med tøserne i Undine, hvor der var en anden start.... Selmas første forsøg på en rallybane.




Jeg havde bare lavet en tilfældig bane og vist nok med alt for mange skilte til en begynderbane, men pyt med det.
Molly fik lov at starte, og udover nogle skæve sit og dæk (dog ikke skæve i rallyregi) gik det superfint med hende, og lineføringen gik bedre end det plejer (mon ikke HTM´en hjælper en smule her også?!)
Selma var det lidt mere udfordrende med, og den lineføring, der gik overraskende godt i de enkelte øvelser, blev sat lidt mere på en prøve på en hel bane, men vi endte med at få et helt fint flow. Der er to skilte, der driller lidt, men den status er jeg egentlig rigtig godt tilfreds med, når jeg tænker på, at vi kun lige er gået i gang med at træne det.




 
Lonni kom op i hallen, da vi havde aftalt at se det sidste live streaming sammen og samtidig få taget nogle billeder.

Derefter var det ellers bare hjem for at få slappet lidt af, gå en tur med tøserne og ellers bare hyggetræne lidt positioner og coretræning. Forstyrrelseskonkurrencetræning, som vi skulle have været til her til aften, måtte jeg aflyse, da jeg ikke var på toppen og også har en godt pakket dag i morgen.

Kommentarer

Populære opslag