Træningsaftale, ferie, shopping - life is good!

Når dagen starter med en 3 timers træningsaftale med Liv og krøllerne, kan det kun blive en god dag - og det gjorde det!

Liv havde lovet at hjælpe mig med at kigge på noget, der driller mig i positionerne med Selma, men det endte med, at jeg selv fik det løst, da jeg skulle vise Liv, hvad jeg gør - it´s all about the hand!!!
Jeg fik lagt en plan og ved nu, hvordan jeg skal komme videre.
Men inden da fik Selma og jeg igen trænet lidt på vores program, og jeg fik igen i dag belønnet for de "løse" øvelser.





Molly og jeg lavede stort set det samme som forleden dag, dvs indtagelse af (Kung)position, temposkift, indtagelse og bevægelse i fu og billedet i den nye position.

Da vi kom hjem, fik tøserne en velfortjent pause, mens Camille og jeg tog i Kronen for at shoppede lidt og hente et par pakker. Den ene var Mollys NW1-Guldhjerte, som jeg har bestilt for længe siden, og det er blevet superfint.




En sidste lille ting, inden tøsehygge med Lala-Land, var at teste de nye nytårsbeholdere, jeg købte i Flying Tiger - begge tøser klarede det superfint og behandlede kuglerne rigtig pænt.


 

Kommentarer

Populære opslag