Everything is possible even the impossible ✨❤️✨

Jeg tror, Selma har overtaget Mary Poppins motto: "Everything is possible even the impossible" eller også vil hun bare gerne dele det...

2.juledag stod på julefrokost hos Thomas forældre, og selvom tøserne skulle med, skulle de aktiveres inden, så jeg lavede nogle Nose Worksøg, som vi tog inden afgang. Alle var eukalyptus og med hver deres lille tema.


Beholdersøg




Molly klarede det superflot - ikke så meget pjat der.
Selma måtte jeg lave omstart med 3 gange - vi skal have arbejdet på de rolige opstarter igen! Hun havde uden tvivl fundet, hvad hun skulle, men jeg gider ikke de starter - der skal fokus på med det samme. Da hun endelig fik startet mere roligt, var der ingen problemer.


Detaljesøg med 5 kilder








Detaljesøg skal vi have arbejdet mere med - igen! Fælles for begge to var, at de rigtig gerne ville videre og havde lidt for travlt til at koncentrere sig om at tage den næste og ikke bare en af de næste. Det gik nu fint med lidt hjælp, men der skal fokus på det område.


Køretøjssøg med 2 kilder






Molly lavede et rigtig fint stykke arbejde. Hun havde svært ved at lokalisere den ved næsehjulet, men arbejdede sig pænt ind på den og fandt den.
Selmas arbejde bar igen præg at en alt for hurtig opstart, men efter en enkelt omstart gik det bedre, så samme fokus her. Hun havde svært ved at indkredse begge kilder, men arbejdede flot og koncentreret med duften, indtil hun fik dem.


Tærskelsøg + 1 ekstra kilde








Tærskelsøget tog de begge to spot on - det var en fornøjelse at se!!
Kilden i vandhanen var sværere at lokalisere, og de gik begge forbi et par gange, da de søgte på væggen, men igen arbejdede de fint og koncentreret med duften og fandt den begge to.


Højt søg med 1 kilde




Den var svær for begge to!!! Miljømæssigt havde jeg heller ikke gjort det nemt, kunne jeg se i bagspejlet... Jeg havde valgt træet op ad hegnet ud til engen, hvor rigtig mange gik tur - god forstyrrelse, men lige i overkanten, når selve søget også var svært. De fandt den dog begge to, lige inden jeg var ved at droppe det søg.


Utilgængeligt søg med 1 kilde


Eller jeg TROEDE, den var utilgængelig - Everything is possible even the impossible!


Det sidste søg var utilgængeligt, og Molly arbejdede sig smukt ind på det, præcis som jeg havde forestillet mig.
Selma derimod var meget lang tid om at beslutte sig, faktisk så lang tid at jeg begyndte at undre mig - lige indtil hun stak hovedet igennem, masede sig ind og satte snuden på kilden. Hun var tilsyneladende ikke enig i, at det var et utilgængeligt søg!

På mange måder en god træning, som jeg synes, jeg havde fået sat fornuftigt op, så den både gav udfordringer og informationer om, hvad der skal fokus på - OG tøserne var aktiveret inden dagens julefrokost og dermed afslapning resten af dagen.

Kommentarer

Populære opslag