Rally med ildkuglen

Det gik pludselig op for mig, at der kun er godt 1 uge til, at Selma og jeg (og Molly) skal op i rally begynder til juleafslutningen - det i sig selv er der ikke noget interessant i som sådan, det interessante er, at Selma aldrig har fået rally før, og at hun ikke kan gå pænt på plads... Hun har lavet et enkelt skilt, da jeg skulle prøve, om jeg kunne lære hende øvelsen, og det i sig selv er jo ikke svært, men det at gå en rallybane med den lille ildkugle, bliver nok noget af en udfordring OG en fest!

Jeg besluttede i går at tage en håndfuld skilte om dagen her i ugen op til, men der er ikke tid til noget indlæring, så vi må håbe, Selma kan.... Molly kan godt, og vi debuterede sidste år ved samme arrangement.

Jeg fandt bogen med rallyskiltene og beskrivelserne og godbidderne frem og startede fra en ende af.
Med rødt oksekød på bordet, kunne Selma godt gå pænt på plads - udfordringen for den lille ildkugle var nærmere at holde alle fire poter i jorden på én gang. Elsker den energi, den bette minimyre har!

Efter en del hoppen ind i position, springen på to ben og 15 rallyskilte stoppede vi - glade og fortrøstningsfulde. Det skal nok gå, om ikke andet bliver det sjovt!!


Billedresultat for fireball 


Kommentarer

Populære opslag