Træning, rester, bio - den bedste 1.juledag ever

1.juledag har altid været en afslapningsdag herhjemme. Da børnene var små, indførte vi en dag uden aftaler, hvor de kunne fordybe sig i deres gaver, tøffe rundt i nattøj hele dagen, og i det hele taget brugte vi bare dagen på lige præcis det, vi havde lyst til.
Det har ændret sig nu... 1.juledag er stadig en dag, hvor vi ikke har aftaler som sådan, men eftersom børnene ikke længere bruger dagen på deres nye legetøj og i nattøj hele dagen, ser det anderledes ud, og i går startede tøserne og jeg med at tage i Undinehallen efter en lang og rolig morgen og formiddag.

Molly og jeg lagde ud med at træne indtagelse af position i bevægelse, hvorefter vi trænede temposkift - de to øvelser Anja gave os til sidste træning. Begge øvelser virker umiddelbart rigtig godt, og jeg er sikker på, vi nok skal få rykket, hvad temposkift og intensitet angår.

Bevægelse i fu og billedet i foran-positionen (der stadig mangler et signal) kiggede vi på, inden stakkels Molly blev sat på pause, mens jeg kiggede på vores kommende HTM1-program.


Stakkels Molly...


Selma og jeg lagde ud med vores program uden musik, hvor jeg fik de "løse" øvelser forstærket - umiddelbart virkede det rigtig godt, men det ændrer ikke på, at jeg vil ændre noget i den del af programmet - jeg ved bare endnu ikke til hvad.
Med og mod om snor har vi ikke fået trænet meget på, men det fik vi gjort noget ved, og hun var meget sej, den lille Fire Ball.
Til sidst kiggede vi på rally begynder stå´en, som vi startede op hos Johanna dagen før - igen var hun megasej og gjorde kæmpe fremskridt.




Efter rester fra julemiddagen tog Camille og jeg i biografen for at se Mary Poppins vender tilbage. Fantastisk film, der fik mig til at mindes Mollys FS1- og FS2-program.

Kommentarer

Populære opslag