Krea, træning, bio - gotta love it!

Endnu en fantastisk feriedag... Først kreadag med Lonni og Liv og derefter træning i Undine sammen med Lonni og Morgan.

Molly og jeg trænede positioner, og pludselig stod hun i den omvendte foran-position end den, vi har arbejdet med, altså en position, vi aldrig har arbejdet med, og hun stod snorlige!!! WAUW!!! Det var ret vildt at opleve den generalisering, så nu skal jeg vist se at finde ud af, hvad de to positioner foran skal hedde...




Selma og jeg arbejdede også på positioner, og jeg prøvede at fjerne nogle af godbidderne, som jeg planlagde forleden dag, og det gik over al forventning!!!




Da vi kørte hjem fra en kort, men god og effektiv, træning, gik det op for mig, at vi kun havde trænet HTM... 

Nu slapper vi af, inden Thomas og jeg senere tager i BigBio og ser Aquaman. 

Endnu en fantastisk feriedag!

Kommentarer

Populære opslag