Træt tirsdag blev ved vendt til topfed træningstirsdag.

I går var jeg træt og gad egentlig ikke rigtig køre af sted til træning, men jeg lavede en aftale med Lonni og Morgan om at mødes i Undinehallen et par timer, og som altid endte jeg med at være glad for at være taget af sted.

På vej dertil stoppede jeg ved et supermarked for at miljøtræne på parkeringspladsen med Selma, og hun var som altid topsej! Først da der kom fremmede mennesker helt tæt på, syntes hun, det blev svært, men ikke desto mindre arbejdede hun videre - sejeste lille minimyre.




Med Selma lavede jeg hele programmet 3 gange, og der blev det tydeligt for mig, at vi har trænet starten ret meget, men knapt så meget det fulde program, så det skal vi have gjort noget ved! Hun var temmelig frisk og en anelse ukoncentreret i de "løse" øvelser, hvilket igen bekræfter, at der skal sættes ind med forstyrrelsestræning der.
Slutningen til vores kommende FS2-program fik jeg tørtrænet lidt uden Selma, og jeg fik her bekræftet, at jeg virkelig skal have styr på både bevægelser, koordination og signaler, før jeg tager hende med - supergod information.

Molly og jeg fik positionsnørdet med 8-taller og denne gang FREMAD!!! Woohoo, det begynder virkelig at rykke noget efterhånden, og også det link, vi trænede på, begynder at sidde i skabet - SÅ fedt!!!!

Kommentarer

Populære opslag