Retur til HTM & Freestyle

I går trænede tøserne og jeg i Undinehallen, og vi forlod rallyen for at gå tilbage til hhv Freestyle og HTM, da vi jo også skal op i det i morgen til juleafslutningen hos Anja og Johanna - Molly i HTM1 og Selma i FS1. Selma skal også med til konkurrence i Hangaren på lørdag, så det var meget passende at få taget det op igen, tænker jeg.

Molly og jeg lagde ud med at gå vores HTM1-program en masse gange til musik. Det gik væsentligt bedre end forventet, og samtidig fik jeg sat fingeren på, hvor det er, vi har de største svagheder i øjeblikket, hvilket afgjort er, når tempoet sættes op.
Selve programmet har været fint at bruge i træningen, men jeg regner kun med, det kommer i brug i morgen som eneste gang, og herefter skal vi arbejde på et nyt, tænker jeg - musikken skal dog først helt på plads, hvilket den ikke er endnu.
Derefter meldte trangen sig til at nørde lidt i positionerne, da det på nuværende tidspunkt ikke kan undgås, at der er noget flagren i bevægelsen hist og pist, og derfor havde jeg liiiige brug for lidt præcision også.




Da det endelig blev Selmas tur - hun syntes tilsyneladende, det tog forfærdelig lang tid med Molly - gik vi i gang med at træne program. Vi trænede hele programmet både i sin helhed og med stop og legebelønninger undervejs, og jeg synes, jeg fik belønnet godt de steder, der er lidt svagere end de andre, så nu må vi se, om det har haft en effekt i morgen... Men efter på lørdag tænker jeg også, det er tid til nogle ændringer i vores FS1-program.



Kommentarer

Populære opslag