Fabelagtig freestylefredag

er til aften har Selma og jeg været til HTM/Freestyle hos Johanna, og som sædvanligt var det en fabelagtig træning!
Aftenens to inspirationsøvelser var at kramme stok og gå rundt om samtidig samt en huskeleg, hvor hunden skal markere alle de præsenterede genstande én efter én - og kun én gang pr. genstand.

Kramme stok i bevægelse fik vi taget hul på, men kom langt fra i hus - jeg tror dog, jeg vil arbejde videre med den.

Koncepttræningen var megasjov og utrolig krævende - Selma blev virkelig træt. vi fik introduceret 3 genstande, og jeg vil uden tvivl arbejde videre med det og også introducere Molly for det. Jeg skal dog også have introduceret Selma for et tæppe, hun skal sidde på imens, jeg gør klar, hun pauser osv.




I den individuelle tid arbejdede vi videre med omkring/de store cirkler, da jeg var gået lidt i stå med den, og jeg fik nogle gode idéer til at arbejde videre med den.
Vi skal have lavet en flat-dæk-flatkæde, som jeg gerne ville have nogle input til, og et fik jeg, og jeg glæder mig til at arbejde videre med begge dele - allerede i morgen, hvor vi har en aftale med Liv og krøllerne.

Kommentarer

Populære opslag