Supersøndag: Hygge, Nose Work og nørderier

Meget ulig en normal søndag formiddag tog jeg i går formiddag af sted UDEN hundene og med toget!!
Mystery Room tæt på Østerport dannede rammen om en superfed oplevelse, hvor der skulle løses gåder, samarbejdes osv. Efter en hyggelig frokost tog vi toget hjem igen, og planen om at tage i Undine blev droppet, da jeg egentlig mere havde lyst til at bruge eftermiddagen hjemme med den uge, jeg har haft - og udsigten til at den kommende ser lige sådan ud.

Jeg fik da også både drukket kaffe, læst lidt, ordnet mere kedelige praktiske ting, lavet ny træningstaske og trænet med tøserne.




Inden jeg tog af sted om formiddagen, fik jeg trænet lidt frontposition med begge og hhv side og step - fælles for både Molly og Selma er, at der skal belønnes for ro i positionen, og at jeg skal passe på ikke at lave en forventning i forhold til belønningsplaceringen.

Først på eftermiddagen satte jeg en masse Nose Worksøg op med fokus på at få trænet på forskellige oliemærker og på både lavendel, eukalyptus og anis.
Vi lavede søg udenfor, på kældertrappen (Jaaaa, Selma gik ned ad den for første gang ever!!! Hard work pays off), på terrassen, på 1.sal og et beholdersøg.
Helt generelt gik det rigtig fint, men jeg fik igen bekræftet, at jeg skal have generaliseret de forskellige mærker. 












Efter Nose Work fik tøserne en naturlig pause, da vi selv skulle spise, og derefter var de klar til lidt positionsnørderi, hvor jeg arbejdede med nogle af de ting, vi fik med fra Anja i lørdags.

Lidt coretræning fik vi også lavet med en lille portion aftensmad, og så var det ellers slut - både hvad træning og mad angik.

Kommentarer

Populære opslag