Skøn solrig Nose Work- og HTM-søndag

Dagen i dag startede med Nose Work - først undervisning og derefter træning med tøserne.
God og motiverende træning for både dem og mig og i perfekt vejr - så bliver det bare ikke bedre!




Efter en kort pause hjemme, kørte vi til Viby Sjælland for at træne med Liv og krøllerne.

Mollys program, som jeg fik lavet færdig i fredags, fik jeg testet uden hende - det hænger fint sammen, og jeg skal nu have gået det en masse gange uden Molly, før hun kommer på, da jeg er alt for usikker på det lige nu. Samtidig skal jeg have trænet de enkelte momenter og link med Molly allerede nu.
Selmas challenge fik vi kigget lidt på - dog uden at komme videre, men vi fik trænet en del på step og fik sat den sammen med bakke.

Tøserne var trætte, så de kom ikke så meget på, men vi fik kigget på det primære, og havde en superhyggelig træning sammen med Liv og Krøllerne.

Kommentarer

Populære opslag