Weekenden blev skudt i gang med HTM med tøserne

Weekenden blev skudt i gang med en kort træning i Undine, hvor jeg trænede HTM med begge tøser, og for første gang i meget lang tid fik jeg trænet mest med Molly.

Molly og jeg fik kigget på at bevæge hånden i heel, arbejdet videre på at udfase belønninger i Fu, vægtforskød mod i Heel, kiggede på vores nye link, og til sidst kiggede vi lidt på opstart af Fod.
Da vi var færdige med det - og en masse leg - ville jeg gå program, men Molly hang og var blevet træt, så jeg gik det et par gange alene.




Selma og jeg trænede ikke freestyle, men udelukkende HTM, og også vi arbejdede på at kunne flytte hånden i Heel, ligesom vi begyndte at arbejde på de sidelæns bevægelser. Vi har lidt udfordringer med, at hun går efter godbidderne i modsatte hånd, når jeg ikke har dem i venstre hånd, men det tænker jeg, vi kigger på i morgen, når vi skal til FVF hos Anja.




Hyggelig, kort og effektiv træning skød weekenden i gang, og i morgen står den på rally, FVF og træning i Lazi-hallen.

Kommentarer

Populære opslag