Træning, tanker, træthed

I går efter endt uddannelse (der er visse fordele ved at have tidligere fri og være tættere på) trænede vi sammen med Liv og krøllerne i Undine.

Jeg kunne godt mærke, at både tøserne og jeg var trætte efter weekenden, så det blev også til en del træning uden dem og snak om programmer og planer, hvilket i dén grad også er tiltrængt. Jeg er dog ikke landet på en beslutning vedr Selmas kommende FS2-program, selvom "udsmidning" fra kl.1 nærmer sig med hastige skridt... Der er mange tanker i den sammenhæng.

Rent praktisk fik Molly og jeg trænet videre på starten af vores program, og jeg øver mig i ikke at gå med godbidder i hænderne.
Selma og jeg fik trænet follow og step, inden den gik over snak og overvejelser.

Da vi kom hjem fik vi trænet lidt yderligere - i stilstand foran spejlet med nogle af de nørde-pilleopgaver, vi har i øjeblikket.




Og så gik vi ellers omkuld...

Kommentarer

Populære opslag