Rallytid, kvalitetstid og manglende tid

Efter en god formiddag med Nose Workundervisning og et par timer hjemme med et par enkelte søg, tog Selma og jeg på rally begynder/øvet-kursus hos Johanna.





Skiltene og reglerne var som sådan ikke nye, men det var nyt at dedikere tid til rallytræning til Selma, hvilket var ret fedt.
Vi fik nørdet ned i nogle sjove skilte, og f.eks. skift bagved, som jeg også arbejder med med Molly, fik vi taget rigtig godt hul på - Selma fangede den hurtigt og kan nu lave den i stilstand, så nu skal vi arbejde videre med den i bevægelse.
Igen kom jeg tilbage til, at vi ikke har et ordentligt følge/position på venstre side og slet ingen på højre side, og jeg fik igen lyst til at få rykket på det.

Igen er vi også tilbage ved tidsaspektet, og ved at jeg måske burde prioritere lidt, men burde er sandsynligvis bare heller ikke noget, der kommer til at ske... Jeg har ganske enkelt ikke lyst til at vælge fra.


Kommentarer

Populære opslag