Lidt lørdagstræning

Efter dagens undervisning i schweissspor mødtes vi i Undine med Liv og krøllerne, hvor vi bl.a. fik styr på de første 40 sekunder af Mollys program, hvilket jeg forestiller mig, vil gøre det nemmere at gå dem og dermed komme i hus med lektierne til næste gang hos Anja.
Apropos lektier fik vi der udover kigget på øvelser med børste og klude til Mollys kommende freestyleprogram, hvor jeg skal have 3 kæder på plads til næste gang hos Johanna.




Nu skal jeg have lavet den endelige liste over adfærd samt en træningsplan.

Selma og jeg fortsatte, hvor vi slap med de store cirkler, men der var ikke det store gennembrud, så vi lod den ligge, inden vi gik videre til at teste den nye måde at bevæge og holde nøglen på i frontpositionen, og det tegner umiddelbart til at blive rigtig godt.

Det var ikke fordi, vi fik lavet specielt meget i dag, men vi hyggede os og brugte i øvrigt også lidt tid på at se livestreaming fra Cruft.

Kommentarer

Populære opslag