In the making - planer coming up

I går var det Johanna-dag, og i går var det Mollys hold. Jeg overvejede at bytte rundt og tage Selma med i stedet, men da det er hendes hold næste uge, valgte jeg i stedet bare at bruge 5 minutter af min individuelle tid på vores program.

I fællestiden fik vi præsenteret 3 øvelser til inspiration, og som altid valgte jeg at arbejde med dem:
  1. Gå rundt om et stykke A4-papir på gulvet
  2. Skift kop bag ryggen på verbalt signal
  3. Forben på kopper
Den første øvelse gav lidt udfordringer til at starte med, da Molly brugte papiret som et target, men efter lidt eksperimenteren frem og tilbage, fik vi løst udfordringen, og Molly gik fint rundt om papiret, mens jeg stod stille.
Den anden øvelse fik vi først på plads foran, og derefter gik jeg stille og roligt flyttet den om bag ryggen.



 
Den tredje og sidste øvelse droppede jeg efter få forsøg, da Molly er meget sensitiv med sine poter og generelt ikke kan lide at træde på ting, hun ikke tror, hun skal træde på.

I den individuelle tid valgte jeg som sagt at bruge 5 minutter på placering og bevægelse med nøglen i Selmas program, og vi fandt en løsning, som jeg uden tvivl vil forsøge mig med.
Resten af tiden brugte vi på at at brainstorme og afprøve tricks til Mollys kommende freestyle-program, så nu har jeg virkelig meget at gå i gang med.
Jeg skal have lavet en liste med alle de tricks og adfærd, vi talte om, så jeg kan få lavet en træningsplan!

Kommentarer

Populære opslag